Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 18:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Spørgsmål til køb hos digitalo.de (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Neoz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 14:37 | IP-adresse registreret  

Hej Forum. Jeg er i den situation, at jeg er ved at købe en dejlig plasma skærm til min skue.. jeg har valgt at købe i tyskland da der er 5000 kr i rabat på den model jeg ønsker.. jeg har valgt at købe den på www.digitalo.de, da dette firma har fået meget ros herinde.. mit spørgsmål er så bare:

1. Hvordan ved man hvilken dag fragtmanden kommer med varen når man bestiller pr. email og vælger cash on delivery??

2. Kan man betale med danske penge?

3. er der nogen form for taxes når produktet krydser den danske grænse?

4. hvordan er reglerne med garanti?

Hvis jeg bliver forhindret på delivery dagen kan jeg da hente produktet på mit lokale postkontor? -eller bliver produktet sendt retur med det samme?

venligst/best regards..

Tobias

Til top Vis Neoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neoz

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 14:59 | IP-adresse registreret  

Neoz skrev:

1. Hvordan ved man hvilken dag fragtmanden kommer med varen når man bestiller pr. email og vælger cash on delivery??

Det ved man ikke på forhånd. Det kan godt variere en dag eller to.

Neoz skrev:

2. Kan man betale med danske penge?

Jow da , eller Euro hvis man vil det.

Neoz skrev:

3. er der nogen form for taxes når produktet krydser den danske grænse?

Nej, der er ingen taxes. Heller ikke nogen former for skatter eller afgifter.

Neoz skrev:

4. hvordan er reglerne med garanti?

Det afhænger af hvilket produkt du køber. Nogle producenter giver Europa-garanti, og så gælder garantien også i Danmark. I andre tilfælde er det nødvendigt at sende produktet til Tyskland i tilfælde af en defekt.

Neoz skrev:

Hvis jeg bliver forhindret på delivery dagen kan jeg da hente produktet på mit lokale postkontor? -eller bliver produktet sendt retur med det samme?

Digitalo bruger UPS. Hvis du ikke er hjemme når UPS kommer for at aflevere - øehh jeg mener deliver - dit produkt, så smider de en seddel i postkassen. Denne seddel, samt legitimation, skal du medbringe til dit lokale UPS kontor for at afhente varen. Husk at man ikke kan betale med dankort, men kun med kontanter.

Neoz skrev:

venligst/best regards..

Tobias

Og de bedste regarder til dig også

Neoz
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Juni 2006 kl. 15:30 | IP-adresse registreret  

tak for de gode svar min ven..

-hvor i himlen ligger mit lokale UPS kontor??? Jeg bor i 9510 Arden, Nordjylland

Tobias

Neoz
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Juni 2006 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

Jeg har fundet ud af at UPS ligger nærmest mig i Aalborg på Gugvej 146.. men jeg kan ikke finde et nummer på den adresse til UPS.. har virkelig brug for hjælp dudes...

best regards... Neoz

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 15:39 | IP-adresse registreret  

Prøv oplysningen eller de gule sider
Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

Fandt lige følgende på UPS's internationale website, og det må afgjort være den afdeling der ligger tættest på dig:

Ålborg

UPS
Gugvej 146
9210 Ålborg Ø
Tlf.: 80 30 22 22
Fax: 98 14 85 93
Seneste afleveringstid: Express 15.30 - 18.00, Standard/Expedited 15.30 - 17.00

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

Neoz
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Juni 2006 kl. 17:00 | IP-adresse registreret  

tak min ven.. men 80302222 er da ikke telefonnummeret ? på UPS hjemmeside står der kun fax nummeret som rigtig nok er: 98148593... ???

UPS in Denmark A/S
Gugvej 146
9210 Ålborg SØ
Denmark
Fax: 98 14 85 93

best regards.. Tobias

larl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

Neoz skrev:
tak min ven.. men 80302222 er da ikke telefonnummeret ? på UPS hjemmeside står der kun fax nummeret som rigtig nok er: 98148593... ???

Det er hovednummeret til UPS Danmark. Det du skal ringe på, hvis du vil i kontakt med dem.

Link til de gule sider

/Lars

taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

Digitalo bruger IKKE UPS. har lige købt en fladskærm hos dem, og selvom der på min odre stod at den blev sendt via ups passer det ikke. Jeg ringede ind til deres lagerafdeling, og de sagde det var en fejl der står ups på deres hjemmeside. Jeg fik min fladskærm via post danmark.

Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456

Neoz
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Juni 2006 kl. 18:21 | IP-adresse registreret  

ja nu er det da at jeg først er forvirret... er det post danmark eller UPS ?

Der må da være nogen som ved det med 100% sikkerhed

Juste
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

ja det er Digitalo sgu nok du....du kunne jo forhøre dig hos dem, er temmelig sikker på de kan svare på dine spørgsmål

en ordenlig regardering her fra også da

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

Neoz skrev:

ja nu er det da at jeg først er forvirret... er det post danmark eller UPS ?

Der må da være nogen som ved det med 100% sikkerhed

Jeg ved med 100% sikkerhed at de gange jeg har handlet hos dem, har de sendt med UPS. Men det er også over 1 år siden at jeg sidst har handlet der, så det kan selvfølgeligt godt have ændret sig. Men det er vel ikke så vigtigt hvem de sender med?

Neoz
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Juni 2006 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

nej bare jeg ved hvor jeg skal henvende mig for at få min skærm.. så er jeg ligeglad om det er selveste Postman Per de sender det med...

taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Juni 2006 kl. 20:53 | IP-adresse registreret  

så må forsendelsestypen være afhængig af hvilken  vare det er. jeg fik det med Post danmark, men har lige hørt en af mine venner og han fik sin dvdafspiller hos digitalo via ups. så det er meget forskelligt.

Men siden det er en plasmaskærm du køber hos digitalo.de(ligesom undertegnede, en lg 42pc1r), så kunne der være stor sansynlighed for at post danmark kommer med den, og så kan du jo bare afhente den på det lokale postkontor hvis du ikke er tilstede når han kommer

Neoz
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Juni 2006 kl. 22:43 | IP-adresse registreret  

ja oki

tak for svarene.. taz... noget andet.. Det er en plasma magen til din den jeg skal have.. er den god eller hvar du fortrudt det? jeg er ikke god til sådan ngt teknik (det kan jeg lige så godt sige) så er i tvivl om jeg dummer mig.. ville det være bedre at vente et par år? hvad er dine erfaringer med skærmen osv.. håber du svarer...

Venligst,  Tobias

memento mori! -then Carpe diem pro tempora...

taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Juni 2006 kl. 23:10 | IP-adresse registreret  

Neoz skrev:

ja oki

tak for svarene.. taz... noget andet.. Det er en plasma magen til din den jeg skal have.. er den god eller hvar du fortrudt det? jeg er ikke god til sådan ngt teknik (det kan jeg lige så godt sige) så er i tvivl om jeg dummer mig.. ville det være bedre at vente et par år? hvad er dine erfaringer med skærmen osv.. håber du svarer...

Venligst,  Tobias

memento mori! -then Carpe diem pro tempora...

Den er rigtigt lækker. desværre er der kommet en bule på bagsiden under forsendelse, så digitalo er ved at udregne et nedslag i prisen. alt. kunne jeg godt få en ny men ser lige rabatten an.

Når du får skærmen er den sat elendigt op, men efter at have sat den op leverer den et rigtigt lækker billede, med god sortgengivelse såvel som farvegengivelse. Og HD er rigtig lækkert.

Lyden skal også helt klart kalibreres men lyden er derefter også i den gode ende.

Mit eneste ankepunkt, som er et stort ankepunkt, er at den laver en "elektronisk summen", hvis man sidder direkte foran tvét. hvis man sidder skråt for tvét kan det ikke høres. Denne summen er ret irriterende, og er proportionalt stigende med kontrasten. Desværre er summen i en ret høj frekvens, så det hjælper ikke fuldt ud at skrue op for lyden.

Det er ret irriterende og desværre et problem der ses på en del pc1r. Nogle har problemet, andre har det ikke. Har dog den teori at alle skærmene har det, bare langt fra alle der kan høre det. jo ældre man bliver jo sværere har man ved at høre høje frekvenstoner(eller lave, jeg kan ikke lige huske det), og hvis den summen, jeg omtaler ligger i samme frekvensniveau, som ældre ikke kan høre, er min teori rigtig.(ligesom den ringetone som er så populær i USA, som kun unge kan høre)

Alt i alt er det en super skærm, som desværre er generet er den summelyd. Jeg er 22år og håber at jeg indenfor et par år ikke længere kan høre summetonen:-)

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Sendt: 26 Juni 2006 kl. 00:58 | IP-adresse registreret  

hmm der står på digitalos hjemmeside at man ikke kan købe for mere end 1000 euro med visa
Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

Neoz
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Juni 2006 kl. 09:55 | IP-adresse registreret  

du har ret... den mølle har jeg også været igennem.. du laver en bestilling pr mail eller ringer til dem og så betaler du med cash on delivery.. altså efterkrav.. og så er der ingen problemer.. det er danske fragtmænd der kommer med din vare og det hele....

:D

Neoz
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Juni 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

Jeg har fundet ud af, at digitalo i hvert fald i miot tilfælde sender med et andet fragtfirma end UPS...

After shipment has been done(you receive an e-mail from us), it takes about 2 days until the article will arrive to your home.

There will be no aditionally taxes to the price. And you surely can pay in krones.

The delivery will be done by Trans-o-flex(TOF)-Germany.

We're sorry to tell you that you cannot pick your article at the local post office. The spedition will contact you three times. After the first time nobody is at home they will leave message with the next date of delivery. After the second time you will get a telephone number where you can make a date with the spedition by yourself.

We hope this information will be helpful to you.

We are looking forward to hearing from you soon!

Best regards,
Marc Krämer

team-digitalo.de

Lasborg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2006
Lokalitet: København
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

Jeg har også fået mit LG 42PCR1 sendt med Trans'o'flex, jeg det er afsendt den 22/6 og nu den 28. er det ikke stadig ikke kommet endnu. Og hos Trans'o'flex kan man ikke spore sin forsendelse. Så det skal man bede Digitalo om at gøre, og de er altså sløve til at svare på mails lige i øjeblikket. Håbede at det kom i går, og nu håber jeg at det kommer i dag.

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes