Bruger siden: 14 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 23
Sendt: 29 Juni 2006 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
hey. Jeg modtog mit pioneerDPD 436 XDE panel igår og har hængt det op med de velkendte skinner fra bauhaus.. Men nu læser jeg i min manual at der SKAL være min 10 cm fra væg til bagsiden af panelet, hvilket er ret nederen da det kommer for langt ud fra vægen efter min smag... Hvad sker der hvis jeg beholder min afstand på ca 2 cm ??... er det virkelig nødvendigt ?
Bruger siden: 15 November 2005
Status: Offline Indlæg: 13
Sendt: 30 Juni 2006 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
Hej Karlson
Jeg har et 436XDE og benytter det orginale Pioneer vægbeslag. Afstanden fra væggen og til forsiden af skærmen er ca. 12 cm. Afstande fra væggen til bagsiden af skærmen er ca. 4 cm. Denne opstilling har ikke givet anledning til problemer.
Jeg vil give dig ret i, at 10 cm fra væg til bagkant nok vil virke lidt voldsomt
Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 62
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
afstand til væg ca. 12 cm fra forkant skærm ingen problemer i 6 mdr. Har extern tuner, der kan måske være en forskel hvis tuneren er indbygget i panelet.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum