| Sendt: 11 Juli 2006 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg skal til at investere i en fladskærm, men for mig er der nogle afgørende muligheder skærmen skal opfylde, før jeg kan blive 100% tilfreds. jeg skriver indlægget herinde, da jeg kan se det er her cremen af danske hifi-entusiaster udveksler meninger og erfaringer ( ), og dermed forhåbentlig også kan assistere mig i min søgen.
Jeg er ude efter en skærm på minimum 40" med minimal kant. Der må ikke være synlige højtalere på panelet, da jeg alligevel vil koble skærmen på surruond'en, og gerne vil beholde det æstetiske indtryk, jeg mener det giver med et tyndt panel rundt om. (om den er sølv eller sort er mig ligegyldigt)
Derudover har jeg i sinde at min pc skal kobles på via en digital udgang, således at jeg kan køre det materiale jeg har på computeren over fjernsynet, vel at mærke uden kvalitets-forringelse og skalering. Med andre ord bliver min pc vigtigt element i det daglige brug af skærmen, så det betyder en del at der heri ikke ligger nogen komplikationer.
Jeg har selv set Pioneer 436 XDE som en mulighed, men er ikke sikker på den opfylder alle krav, specielt i forbindelse med pc-tilslutningen?
Håber I vil tage jer tid til at hjælpe med en kommentar eller et link der måske kan hjælpe mig i den rigtige retning...
Frederik
|