Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 19:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Køb af Hugoson HU2751? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Alaza
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 23 Juli 2006 kl. 23:12 | IP-adresse registreret  

Hey.

Jeg står og overvejer at købe et Hugson HU2751. Jeg er faldet på det TV efter at have kigget Hifipriser og andre sider tynde for LCD/TFT/CRT TV til rimelige penge - altså bestemt ikke over de 6.5k som allerede er at strække den. Min første tanke var et 32" CRT, men det bliver hurtigt for stort til mit værelse og så så jeg HiFi Klubben havde ovenstående LCD til salg til 6.5k, men jeg kan simpelthen ikke finde nogen tredje parts meninger om det - jeg savner virkelig nogen review sites af TV i stil med det der findes til computer-verdenen.

Så jeg håber lidt på noget hjælp herinde mht. til hvad jeg skal være obs på og om Hugoson er værd at gå efter? Jeg regner med at trille ned i Hifi Klubben og se TV'et en af dagene, men igen, så er det ikke en tredjeparts mening jeg vil få dernede.

På forhånd tak.
Til top Vis Alaza's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alaza

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 23 Juli 2006 kl. 23:33 | IP-adresse registreret  

hugoson er godt til pengene. helt klart.
Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

Alaza
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: København
Sendt: 24 Juli 2006 kl. 21:26 | IP-adresse registreret  

Jeg var inde og se på tingene i dag, og problemet er jo ganske tydeligt med de LCD skærme, at antennesignalet skal være ekstremt godt før man slipper for støj på billedet, og det er jo enormt irriterende.

Så nu kigger jeg egentligt på en projektor i samme prisklasse - nogen gode råd mht. køb af det?
Til top Vis Alaza's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alaza

kaso
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 11:46 | IP-adresse registreret  

Alaza skrev:
Jeg var inde og se på tingene i dag, og problemet er jo ganske tydeligt med de LCD skærme, at antennesignalet skal være ekstremt godt før man slipper for støj på billedet, og det er jo enormt irriterende.

Det er jo en sandhed med modifikationer. F.eks. en Samsung LCD-skærm kan levere et flot billede med et middelmådigt signal med den rette indstilling - om Hugoson kan levere samme kvalitet er nok mere tvivlsomt.

Alaza skrev:

Så nu kigger jeg egentligt på en projektor i samme prisklasse - nogen gode råd mht. køb af det?

6.5K er ikke meget til projektor og lærred - og husk at afsætte penge til at skifte pæren med mellemrum. Desuden får du "fornøjelsen" af en blæser - hvilket jeg ikke ville kunne leve med...

Jeg ville nok vælge en bedre LCD-skærm eller vælge at investere 500kr. i en DVB-T/digital tv-tuner - så har du det bedste signal - og billede.

Til top Vis kaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaso

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes