| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har opdaget et problem med min Panasonic PV60, ville høre om der andre der har lagt mærke til det.
Når man ser tv ( Stofa ), kan også forgå via HDMI på DVD ( Thomson ). Jeg skal prøve at forklare. Man kan mest se det i ansigtet på skuespillerene, der hvor der er mørke skygger i ansigtet eller lidt udvisket ansigter ( nogle steder kan man se frejner, bumser mm.). Hvis ansigtet bevæger sig roligt en smule fra side til side ca. 1 cm. er det som om skyggen i ansigtet eller frejner bliver stående og farverne bag ved flytter sig. Hvis det er rigtigt slemt, kan det virke som om at f.eks et øre bliver hængende nogle 10 del af sekunder, før det følger med resten af ansigtes bevægelse.
Er det fejl i de film der bliver vist på tv og DVD man kan se. Eller er det computer delen i plasmaet der er for langsom, ikke virker eller skal justeres.
Det er selvfølgelig altid med et billede svært at forklarer men jeg håber i kan se det for jer.
Der er efterhånden en del her i forumet der har en Panasonic PV60. Har i oplevet samme problem?
|