|
Hey..
Jeg er igang med at erhverve mig et Toshiba LCD TV 32 WL66Z. Jeg er dog ikke selv så stærk i tilslutning og indstilling af HiFi så derfor søger jeg hjælp hos jer..
Jeg har tre ting der skal tilsluttes. En selector boks, en DVD (NAD L53) og en PS2. Her er mit problem så:
Hvordan skal jeg tilslutte de forskellige komponenter bedst muligt? Skal jeg ud og erhverve mig nye kabler idet de allesammen er forbundet til mit nuværende tv via scart stik. Jeg vil selvfølgelig gerne, hvis muligt, benytte mig af at forbinde vi HD til mit nye Toshiba tv.
Er det muligt at forbinde de tre ovennævnte via hd indgangene? Det skal lige siges at selectoren er en gammel model..
|