| Sendt: 01 August 2006 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi,
købt nyt (for mig) TV et Grundig Elegance for nyligt. Flot TV og billede, men ofte når der kommer tekst på skærm er det som billede bag tekster hoppe. Er der nogen der kender problemet?
mvh
Jonathan
|