| Sendt: 25 September 2006 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alfaview's LCD og Plasmaskærme er og bliver et billigt asiasisk import produkt. I forhold til de store producenter er Alfaview et par generationer bagud mht. teknikken. Deres sælgere lover guld og grønne skove, kvalitets produkter, fremtidssikrede tv osv. osv. Men hvorfor kan de så ikke overholde ISO 13406-2 standarden vedr. pixelfejl og "sub"pixel fejl, som deres egne produkter lider meget af!!..?
Jeg købte selv deres 32" LUXUS LCD skærm for knapt 2 år siden. Skærmen begynde efter 1 måned at vise tegn på pixelfejl. (små røde konstante pletter) Alfaview afviste fejlen da der skal 5 pixelfejl inden for en kvadart tomme. Efter 18 måneder talte jeg 83 pixelfejl (stadig røde konstante pletter). Alfaview fralægger/afviser sig stadig alt! ... eftersom der stadig ikke findes 5 pixelfejl inden for en kvadart tomme.
Har nu køpt et Samsung, som nu har virket upåklageligt det sidste halve år.
Alfaview skærmen kaster bogstaveligt talt i hoved på en af deres "oversmarte" sælgere!!
Ergo køb Sharp. Men købt evt. LC37GDxxx med digital tuner. Du får meget for pengene! I Tyskland blev Sharps LC37GD8E kåret til bedste køb til prisen i sidste måned!
|