Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 21:32   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Plasma-men hvilket? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Vocalisten
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 August 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 02 August 2006 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

Jeg står og vil investere i en 42" skærm. Har ingen teknisk kunnen, men har surfet en del rundt for at indhente tips. Synes dog at mangle
overblikket.
Kan nogen hjælpe med et godt råd til, hvad det p.t. bedst køb er med flg. forudsætninger:


Skal koste max. 20.000 kr. - d.v.s. svarende til, at jeg kan finde det til ca. 12-14.000 kr. i Tyskland.
Må meget gerne have blank sort front (a la pianolak)


Har bl.a. set på Samsung PS42Q7H, hvis billede står rigtig flot. Savner dog 2 tunere i det, og fik ikke rigtig hørt om lyden var ok. Blev i
forretningen (i Illum) fortalt, at problemet med fastbrænding efterhånden var en saga blot og var en børnesygdom, der skulle være løst på nyere
plasmaskærme. Er det sandt?

__________________
Vocalisten
Til top Vis Vocalisten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vocalisten
 
Rednalyn2
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Juli 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 15
Sendt: 02 August 2006 kl. 00:17 | IP-adresse registreret  

Panasonic PV60!
Til top Vis Rednalyn2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rednalyn2
 
videoilu
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Januar 2005
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 13
Sendt: 02 August 2006 kl. 23:49 | IP-adresse registreret  

LG 42PC3R
Til top Vis videoilu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af videoilu
 
hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1886
Sendt: 03 August 2006 kl. 00:49 | IP-adresse registreret  

de siger hele tiden at burn in er over. det holder bare ikke en meter.
Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi
 
Vocalisten
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 August 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 03 August 2006 kl. 01:24 | IP-adresse registreret  

Hvorfor skulle LG'en eller Panasonic'en være bedre end Samsungen? Ingen af dem har i hvert fald 2 tunere.

__________________
Vocalisten
Til top Vis Vocalisten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vocalisten
 
Rednalyn2
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Juli 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 15
Sendt: 03 August 2006 kl. 01:54 | IP-adresse registreret  

Panasonic PV60 er markedets bedste plasma i sin prisklasse. Og det har jeg Otto's subjektive holdning til at bakke mig op om. Og hvis der er en
mand der har set mange flade fjernsyn, så er det otto!

Ingen grund til altid at opfinde den dybe tallerken to gange. Tag ud og se på pv60, og sammenlign med det du tænker på fra samsung!

Det var faktisk det jeg mente, da jeg bare skrev Panasonic PV60 :)
Til top Vis Rednalyn2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rednalyn2
 
videoilu
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Januar 2005
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 13
Sendt: 03 August 2006 kl. 03:49 | IP-adresse registreret  

LG 42PC3R:

"Billede-i-billede, dobbeltbillede (to tv-modtagere) og billede +3 gør det muligt at se, hvad der sker på fire kanaler samtidigt".

"Verdens første 42” højopløste plasma-tv helt uden blæser".

Til top Vis videoilu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af videoilu
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes