Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 05:27   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Sanyo PLV-Z4 i tyskland (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kragster
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 99
Sendt: 03 August 2006 kl. 01:01 | IP-adresse registreret  

Hejsa. Er ved at bygge mit første DIY lærred og sætter mørklægningsgardiner op imorgen, så nu er tiden kommet til at købe projektoren!  Har efter megen spekulation valgt at købe Sanyo Z4. Har kigget lidt på priserne og i DK kan den købes til 10500,-. I Tyskland derimod kan den købes for 8500,- altså ca 2000,- billigere. Nogen der har erfaring med at købe projektor i Tyskland? Nogen der evt. kan henvise til et godt sted?

Mvh
Lars Kragh

Til top Vis kragster's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kragster
 
Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 802
Sendt: 03 August 2006 kl. 03:23 | IP-adresse registreret  

Der er MANGE, som har købt Z3'eren i Tyskland (du er dog den første som at jeg har set som køber en Z4 dernede). Hvis du bruger søge funktionen kan du helt sikkert finde nogle tråde omkring projektor køb i tyskland.

 

Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris
 
kragster
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 99
Sendt: 03 August 2006 kl. 04:14 | IP-adresse registreret  

Hvorfor ikke z4?

/kragh

Til top Vis kragster's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kragster
 
Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 802
Sendt: 03 August 2006 kl. 10:27 | IP-adresse registreret  

Aner det ikke, men hvis jeg skal gætte så vil jeg tro at det først er nu at den for alvor er dykket i pris i forhold til Danmark og at du er en af de første til at handler der.

Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris
 
Filur999
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Februar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 03 August 2006 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

Skal også have købt mig en Z4, men venter til jeg har holdt ferie + rejsearbejde, så først midt i september (og forhåbentligt er den faldet et par hundrede kr yderligere til den tid).. Mange herinde har handlet hos Digitalo.de og har læst en masse godt om deres handler.. Jeg vægter ihvertfald andres erfaringer højt når jeg skal handle med en tysk net-shop.. held og lykke med dyret



__________________
I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
Til top Vis Filur999's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filur999
 
APB1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 188
Sendt: 03 August 2006 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

Jeg har købt i tyskland, dengang for ca et halvt år siden var der 3500 at spare, ved ikke hvordan det er nu, men mon ikke priserne er faldet tilsvarende.

kig evt. www.idealo.de

 



__________________
APB1

Min hjemmebio
Til top Vis APB1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af APB1
 
Wilhelmsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2006
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 236
Sendt: 03 August 2006 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

Gælder de samme regler for reklamation og garanti, hvis man køber i tyskland? Og skal man i tilfælde af at noget går i stykker sende varen til reperation over grænsen?! (skal oså til at anskaffe mig en Z4) Det har da klart interresse hvis man kan spare nogen penge!
Til top Vis Wilhelmsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wilhelmsen
 
Filur999
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Februar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 04 August 2006 kl. 07:58 | IP-adresse registreret  

Sanyo har europa garanti, hvilket betyder at så længe du køber din projector i EU er der 3 års garanti. Og hvis den bryder ned kan du indlevere den til den danske reperatør der vist nok ligger i Tåstrup.



__________________
I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
Til top Vis Filur999's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filur999
 
Filur999
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Februar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 04 August 2006 kl. 08:03 | IP-adresse registreret  

b.t.w. Hvor mange Z4 skal man købe for at få en god rabat?? Hvis der var interesse for at lave noget fælles-køb-halløj.. Eller kører de med SÅ små fortjenester dernede, at prisen ikke kan presses yderligere..

__________________
I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
Til top Vis Filur999's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filur999
 
kragster
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 99
Sendt: 04 August 2006 kl. 09:09 | IP-adresse registreret  

Jeg har allerede bestilt min. Den koster 9000,- incl forsendelse. Dvs. man sparer "kun" 1500,- i forhold til det billigste danske sted.

Mvh

Kragh

Til top Vis kragster's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kragster
 
Filur999
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Februar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 04 August 2006 kl. 10:42 | IP-adresse registreret  

Okay, tillykke med den.. hvor købte du henne, og gik det hele som det skulle??

__________________
I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
Til top Vis Filur999's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filur999
 
xtort
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 337
Sendt: 04 August 2006 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

Filur999 skrev:

Sanyo har europa garanti, hvilket betyder at så længe du køber din projector i EU er der 3 års garanti. Og hvis den bryder ned kan du indlevere den til den danske reperatør der vist nok ligger i Tåstrup.

men man skal huske at få butikken til at udfylde garantibeviset...



__________________


film
Til top Vis xtort's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xtort
 
kragster
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 99
Sendt: 04 August 2006 kl. 16:02 | IP-adresse registreret  

Jeg købte ved http://www.netpower24.de/. Eneste bagside ved handlen er at de kun tager bankoverførsler fra udenlandske kunder. Dvs. ingen dækning hvis du aldrig modtager varen.

Mvh
Kragh

Til top Vis kragster's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kragster
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes