Hej
Er det dumt at gå ud og købe Pioneers 50" PDP-506XDE til ca. 35.000 nu hvor Panasonic komer med nye modeller til nytår med 1080P som muligvis kommer til at koste det samme hvis de overhovedet kommer til DK.
Pioneers 1080P kommer jo til at koste ca. 75.000 og vi kan jo alligevel ikke udnytte den høje opløsning til ret meget lige pt og det er jo tvivlsomt om de vil sende 1080P over tv nettet da det nok bliver 720P
Mvh |