| Sendt: 10 August 2006 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte i 2005 Jamo surroundhøjtallere (model A775) hos Medianess i Berlin og fik en rigtig god behandling. Jeg bestilte og korresponderede via e-mail (på tysk så godt jeg nu kunne).
Jeg forhandlede endda prisen ned, da højtalerne i mellemtiden var steget faktisk en del inden jeg fik bestilt. De betalte endda fragtomkostningerne til DK, da jeg forespurgte om de gik med til det!
Da jeg pakkede centerhøjtaleren ud, var der et stort hul foran i dugen, så jeg kontaktede Medianess i Berlin via e-mail og de vejlede mig, at jeg bare skulle sende den retur. Det kostede godt nok lidt porto (ca. 8 Euro) da jeg sendte fra et tysk posthus.
Der gik kun en lille uge, så kom fragtmanden med en splinterny centerhøjtaler og de betalte selvfølgelig portoen igen.
Så jeg kan kun give de bedste point til Medianess. Jeg har i hvert fald tænkt at handle hos dem igen.
Jeg har selv været på udkik efter en forhandler i Nordtyskland, så jeg selv kan hente en fladskærm, som bliver mit næste projekt. Dog uden resultat.
|