| Sendt: 09 August 2006 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har ikke set billedet på den skærm, men synes nu Dell skal holde sig til det de kan, nemlig computere. Den ligner til forveksling Amitech's skærm, og de billeder jeg har set på den var ikke noget at råbe hurra for. Der var meget efterslæb og billedet var ikke ret godt med den indbyggede tuner... Jeg ville vælge noget andet. Der er ikke så langt op til f.eks. en Samsung som efter min mening gør det MEGET bedre på alle punkter  __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|