| Forfatter |
|
Psytrax Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 09 August 2006 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad skal man vælge.. er meget i tvivl om det skal være LCD eller Plasma, men valget står mellem overnævnte skærme...
Vil gerne høre nogle inputs...
|
| Til top |
|
| |
Psytrax Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 09 August 2006 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Panasonic TH 37 PV 60 E ;o)
|
| Til top |
|
| |
Psytrax Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 09 August 2006 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der ingen, der har nogen mening omkring disse skærme.
Jeg kan tilføje at skærmen skal bruse til almindelig TV brug samt film + mediacenter og xbox360.
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 10 August 2006 kl. 00:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Psytrax skrev:
|
Hvad skal man vælge.. er meget i tvivl om det skal være LCD eller Plasma, men valget står mellem overnævnte skærme...
Vil gerne høre nogle inputs...
|
|
|
Der er ingen sammenligning _overhovedet_ - PV60 er et langt bedre tv end R72. Hvis man er LCD-tilhænger, så kan de absolut bedste LCD-tv på markedet muligvis være et godt alternativ til PV60 - problemet er at R72 ikke hører til blandt "de absolut bedste", langtfra endda - det er en skærm i den billigere ende. Det er mere fair at sammenligne med Samsung M71 - men stadig vil jeg personligt klart vælge Pana'en. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Psytrax Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 10 August 2006 kl. 08:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kiggede faktisk forbi en Panasonic butik i går og kiggede på overnævnte skærm. Ingen tvivl omkring det er en god skærm, men den kan ikke måle sig designmæssigt med Samsung, desværre..
Men er meget i tvivl omkring hvad jeg skal vælge. Man har jo heller ikke lyst til at gå på kompromis med kvaliteten frem for designet.
|
| Til top |
|
| |
Psytrax Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 10 August 2006 kl. 09:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilken skærm vil du anbefalde Otto? Hvis max. prisen er omkring 20.000?
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger


Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 10 August 2006 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med Panasonic's PV 600.. det ser lidt anderledes ud end i design en Pv 60.  __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 10 August 2006 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Psytrax skrev:
| Hvilken skærm vil du anbefalde Otto? Hvis max. prisen er omkring 20.000? |
|
|
PV60 (eller PV600) uden at blinke. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Psytrax Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 10 August 2006 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er egentlig forskellen på de 2 skærme?
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 10 August 2006 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Psytrax skrev:
| Hvad er egentlig forskellen på de 2 skærme? |
|
|
Andet design, andet lyd-system, bedre fjernbetjening, PIP, SD-kortlæser (har jeg mon glemt noget? ) Billedet er ens. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Feeble Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 671
|
| Sendt: 10 August 2006 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu vil jeg sige at hvis du er vild med Samsungs LCD designs, men også er glad for et plasmabillede så tag et kig på samsungs nye plasma.
De "arver" det traditionelle design med den sorte blanke ramme, og har oven i det et billede og pris, som i mine øjne snildt kan konkurere med Pana'en. 
http://www.samsung.com/dk/products/tv/plasmatv/ps_42q7h.asp
|
| Til top |
|
| |
Psytrax Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er faktisk en rigtig lækker skærm..
Kan se at det er en helt ny model. Den har da også bedre spec. end Pana'en bla. 550 milliarder.
Findes der nogen test af den endnu?
|
| Til top |
|
| |
lars99 Forum Bruger


Bruger siden: 03 September 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 249
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Psytrax skrev:
|
Hvad skal man vælge.. er meget i tvivl om det skal være LCD eller Plasma, men valget står mellem overnævnte skærme...
Vil gerne høre nogle inputs...
|
|
|
Jeg stod med ca. samme valg for lidt tid siden, dog i 40/42" størrelsen. Jeg valgte Panasonic'en, som jeg synes har et rigtig godt billede og som klarer TV rigtig godt. Designet kan man diskutere, men jeg synes faktisk den ser okay ud på fod. Jeg synes ikke ubetinget at Samsungs meget blank-sorte er pænere, omend det er lidt mere utraditionelt design.
Jeg er i det hele taget ikke voldsomt imponeret af LCD'erne, når jeg kigger forbi en udstilling. Det er muligt de er bedre til at vise højopløsning - men hvis man primært bruger TV og DVD, så er der efter min mening ikke noget der slår en god plasma. __________________ Mvh. Lars
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger


Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
lars99 skrev:
Psytrax skrev:
|
Hvad skal man vælge.. er meget i tvivl om det skal være LCD eller Plasma, men valget står mellem overnævnte skærme...
Vil gerne høre nogle inputs...
|
|
|
Jeg stod med ca. samme valg for lidt tid siden, dog i 40/42" størrelsen. Jeg valgte Panasonic'en, som jeg synes har et rigtig godt billede og som klarer TV rigtig godt. Designet kan man diskutere, men jeg synes faktisk den ser okay ud på fod. Jeg synes ikke ubetinget at Samsungs meget blank-sorte er pænere, omend det er lidt mere utraditionelt design.
Jeg er i det hele taget ikke voldsomt imponeret af LCD'erne, når jeg kigger forbi en udstilling. Det er muligt de er bedre til at vise højopløsning - men hvis man primært bruger TV og DVD, så er der efter min mening ikke noget der slår en god plasma.
|
|
|
Gir dig helt ret Lars... jeg kan også bedre lide farverne og billedet på en plasma når vi snakker alm tv og dvd...  __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |