| Forfatter |
|
Kornbek Forum Bruger

Bruger siden: 29 August 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 36
|
| Sendt: 09 August 2006 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
NU er det ved at være tid for mig, at anskaffe mig et nyt tv.
Jeg var en tur i alfaview, da jeg havde set, nogle gode tilbud.
40" DELUXE HD V-LCD
til 14000 kr. normal pris 27000
er det værd at købe, eller skal man generalt holde sig fra alfaview?
|
| Til top |
|
| |
chillipepper Forum Bruger

Bruger siden: 14 Marts 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 215
|
| Sendt: 09 August 2006 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
har selv kikkede på det ....men lyder det ikke for godt med så stor en besparelse????
__________________ MVH
chillipepper
|
| Til top |
|
| |
Kornbek Forum Bruger

Bruger siden: 29 August 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 36
|
| Sendt: 09 August 2006 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder lidt for godt.
Derfor jeg håbede, at der var nogle herinde, der kunne hjælpe.
Evt hvad der er bedre til den pris.
eller om det er det ultimative til den pris
|
| Til top |
|
| |
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
| Sendt: 09 August 2006 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Kornbek Forum Bruger

Bruger siden: 29 August 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 36
|
| Sendt: 09 August 2006 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
har søgt lidt herinde.
problemet er, at de indlæg der er herinde, er gamle.
Så vidt jeg kunne se, er der ikke noge om de nye tv.
|
| Til top |
|
| |
hclyd Lukket konto

Lukket konto efter brugers ønske!
Bruger siden: 06 Juni 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 09 August 2006 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bare førprisen skrives højt nok, er det ingen problem at give gode rabatter, og det falder ufatteligt mange for.
Kig hvad Philips, Samsung og ikke mindst hvad Panasonic tilbyder i den prisklasse.
Mvh. __________________ www.lydcentrum.dk, www.canton.de, www.lua.de rør og matchende højttalere, med høj følsomhed.
|
| Til top |
|
| |
DocLCD Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alfaview's LCD og Plasmaskærme er og bliver et billigt asiasisk import produkt. HOLD DIG FRA DET l**t! I forhold til de store producenter er Alfaview et par generationer bagud mht. teknikken. Deres sælgere lover guld og grønne skove, kvalitets produkter, fremtidssikrede tv osv. osv. Men hvorfor kan de så ikke overholde ISO 13406-2 standarden vedr. pixelfejl og "sub"pixel fejl, som deres egne produkter lider meget af!!..?
Jeg købte selv deres 32" LUXUS LCD skærm for knapt 2 år siden. Skærmen begynde efter 1 måned at vise tegn på pixelfejl. (små røde konstante pletter) Alfaview afviste fejlen da der skal 5 pixelfejl inden for en kvadart tomme. Efter 18 måneder talte jeg 83 pixelfejl (stadig røde konstante pletter). Alfaview fralægger/afviser sig stadig alt! ... eftersom der stadig ikke findes 5 pixelfejl inden for en kvadart tomme.
Har nu køpt et Samsung, som nu har virket upåklageligt det sidste halve år.
Alfaview skærmen kaster bogstaveligt talt i hoved på en af deres "oversmarte" sælgere!!
|
| Til top |
|
| |
Madman Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juni 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 374
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
De kunne ligeså godt have sagt nomal pris 1.000.000.000.- det har ingenting med virkeligheden at gøre.
|
| Til top |
|
| |
nesdam Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 869
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan få et Samsung LE 40 R72B til kr. 13.844,- hos TapeConnection incl. 2 års garanti, 14 dages returret og Samsungs garanti mod lysende pixelfejl. Så "tilbudet" fra Alfaview er der ikke så meget tilbud i når det kommer til stykket. Det er selvfølgelig ikke ensbetydende med at der er tale om et dårligt TV til prisen. Man kan jo også finde negativ omtale af Samsung herinde.
|
| Til top |
|
| |