| Sendt: 15 August 2006 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hola!
Da jeg er ved at have købt mig et ledt 7.1 anlæg,
tænker jeg, at det nu må være på tide at købe en ordentlig projektor
for at fuldføre hjemmebiografen. - Det er her, I kommer ind i billedet!
Hvad vil I råde mig til at købe? Jeg
satser stærkt på at købe gennem DBA.dk eller lignende, da det ellers vil være alt for
dyrt(?), men eftersom jeg er totalt rookie på området, håber jeg, I har
noget erfaring og ekspertise, I kan bidrage med!
- Jeg kan mørklægge hele værelset, så lysstyrken behøves ikke være ekstrem. - Projektoren skal udelukkende benyttes ved film (16:9!) - Mit budget er på omkring 6000 kroner, og jeg er ikke afvisende overfor at købe en projektor, der er brugt. - Jeg har cirka tre meter at gøre godt med - mht. lærred. - Der behøves ikke være indbygget højttalere, da jeg alligevel ikke vil benytte mig af det. - Den skal helst ikke larme alt for meget.
Jeg håber, I gider give jeres besyv med! Mange tak!
|