| Sendt: 16 August 2006 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle.
Kan i sige mig, hvornår PDP 507XD kommer/dato!
Kan i sige mig, hvornår PDP 5000EX kommer/dato!
Hvad er den helt store forskel ud over pixels, er der tuner m.m. med flagskibet! og er det værd at give det extra for flagskibet!
På forhånd tak
JLF1
|