| Sendt: 20 August 2006 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
er der nogle der kan hjælpe mig med at komme ind i ekstra menuen på mit tv Prosonic 28" 28NXFS har været der før ved et uheld og kom til at lave ballade, har brug for at komme ind igen for at rette fejlen på mit tv
|