Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 08:54   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: InFocus lærred til dinosaur? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ThueVT
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 21 August 2006 kl. 21:59 | IP-adresse registreret  

Da jeg skal sidde tæt på skærmen og bruge den til TV og DVD fra min (dinosaur)Pioneer DV-717, køber jeg en Panasonic 900 en af de nærmest dage (Computercity 8999,-) .

Jeg havde egentlig regnet med at skulle punge godt 3000 på lærredet, nok et gråt Lissau rammelærred - da jeg ved et tilfælde ser dette lærred http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?prodid=76641

Det er lidt for stort - men prisen!

Det bringer mig til at spørge de meget erfarne(dette er mit første indlæg, men jeg har smuglæst længe):

  1. InFocus lærreder(ja de køber dem nok hos Draper el.lign) ligger til det dobbelte på Steensens hjemmeside, så kan det nu passe?
  2. Jeg havde tænkt mig ca 81 tommer - kan man bare pille dette rullelærred ud, finde sin hæftepistol og skyde det på en spån, eller MDF-plade?
  3. Er der nogen der tør komme med et bud på kvaliteten(fx. sammenlignet med Lissau)

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe, for til forskel fra projektorer er der kun meget få anmeldelser af lærreder- og mit budget er faktisk ikke til de 3000-4000,-

Til top Vis ThueVT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ThueVT
 
strong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 568
Sendt: 21 August 2006 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

Velkommen til

Lærred fra Infocus kan du roligt købe, har selv et Infocus rullelærred jeg har klippet til og brugt på en Lissau fastramme... Grå med 1,1 i gain gi'r et super billede... Er iøvrigt til salg på KSB da jeg selv investerer i et tab tension fra Lissau...

M.v.h. Strong

 

Til top Vis strong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af strong
 
ThueVT
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 21 August 2006 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

Tak for svaret- det var bare prisen på 1410;- der gjorde mig mistænksom.

Er der fif og faldgruber man bør kende til inden man klipper?

Jeg havde tænkt mig at skyde det på en plade og lave en pæn ramme, men er ikke sikker på om man kan få det til at sidde pænt (hvis man ombetrækker møbler, er der jo fyldet til at stramme ud)

Til top Vis ThueVT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ThueVT
 
strong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 568
Sendt: 21 August 2006 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

Du skal være meget forsigtig med at folde dugen der kommer nemt folder i det, der tydeligt ses når der projekteres på det. Det lykkedes ok da jeg lavede min egen fast ramme ud af det. Kig under DIY indlæg og se efter en tråd der hedder "fra rulle til ramme"

M.v.h.  Strong

Til top Vis strong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af strong
 
strong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 568
Sendt: 21 August 2006 kl. 22:28 | IP-adresse registreret  

Til top Vis strong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af strong
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes