| Sendt: 22 August 2006 kl. 10:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
I forbindelse med køb af projektor(Panasonic 900), har jeg brug for opklaring.
(Min DVD har RGB og S-Video i scartstikket + en "rigtig" S-Vido udgang - altså ingen DVI/HDMI el. component el. progressiv udgang)
Manualen angiver at der skulle være mulighed for både RGB og S-Video gennem scart, men Panasonic support siger at det er der IKKE! Så jeg er tilbage hvor jeg startede.
Jeg har set mange projektorer forbundet via S-VHS ud gangen, men RGB er vel bedre også til en projektor?
RGB i scart giver bedst resultat ved mit alm.TV - kan jeg også forvente det ved en projektor?
(Det vil passe mig fint med scart, da min video sløjfer igennem DVDens andet scartstik når DVDen er slukket)
|