| Sendt: 13 September 2006 kl. 07:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv denne model i soveværelset og den gør det rigtig godt. Til soveværelset/campingvognen er det et rigtig godt tv og størrelsen passer perfekt.
Du kan slet ikke samligne billedet med nogen af de "billige" modeller du kan købe i Bilka/Føtex, her gør Samsung'en det bare bedre på alle punkter.
Jeg har hængt mit på væggen med beslag fra Vogel, da de er billigere end de originale. Med Vogels beslag kommer det også til at sidde meget tættere på væg'en. __________________ /Wizard
|