Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 15:37   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Jeres mening/erfaring med SAMSUNG LE23R51 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
NoCTuRE2
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 22 August 2006 kl. 10:08 | IP-adresse registreret  

Hej derude...

Mine forældre er mest hooked på et SAMSUNG LE23R51B til deres campingvogn, men kender ikke nogen steder hvor det kan ses i aktion...

hvad er jeres vurdering af tv'et?

Til top Vis NoCTuRE2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NoCTuRE2
 
NoCTuRE2
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 24 August 2006 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

op^^
Til top Vis NoCTuRE2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NoCTuRE2
 
MaRtiNeZ Online
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 Maj 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 28
Sendt: 26 August 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

Jeg overvejer dette tv til soveværelset og er derfor også interesseret i erfaringer ;o)
Til top Vis MaRtiNeZ Online's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaRtiNeZ Online Besøg MaRtiNeZ Online's Websted
 
Dylmer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 August 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 45
Sendt: 28 August 2006 kl. 19:54 | IP-adresse registreret  

Prøv evt. LE32R71B ell. 72 B.... Her set et 51B i 40" og det var ikke videre imponerende og de to andre er ikke ret meget dyere... Se på: http://dk.pricerunner.com/sound-and-vision/vision/tv/576040/ prices

 

Hov, det var en 23 du kiggede på....

Til top Vis Dylmer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dylmer
 
Muunk
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 September 2006
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 12 September 2006 kl. 22:28 | IP-adresse registreret  

Hvis du er heldig kan du se det i den lokale Fona...
Til top Vis Muunk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Muunk
 
Wizard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 351
Sendt: 13 September 2006 kl. 07:59 | IP-adresse registreret  

Jeg har selv denne model i soveværelset og den gør det rigtig godt.
Til soveværelset/campingvognen er det et rigtig godt tv og størrelsen passer perfekt.

Du kan slet ikke samligne billedet med nogen af de "billige" modeller du kan købe i Bilka/Føtex, her gør Samsung'en det bare bedre på alle punkter.

Jeg har hængt mit på væggen med beslag fra Vogel, da de er billigere end de originale.
Med Vogels beslag kommer det også til at sidde meget tættere på væg'en.



__________________
/Wizard
Til top Vis Wizard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wizard Besøg Wizard's Websted
 
MaRtiNeZ Online
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 Maj 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 28
Sendt: 17 September 2006 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

Vi skal netop bruge vores til soveværelset... det skal sidde på en beslag oppe i loftet.

Hvis vi skal se på andre modeller på omkring 23" - hvad kan i så anbefale?

Til top Vis MaRtiNeZ Online's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaRtiNeZ Online Besøg MaRtiNeZ Online's Websted
 
MaRtiNeZ Online
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 Maj 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 28
Sendt: 24 September 2006 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

Nobody?
Til top Vis MaRtiNeZ Online's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaRtiNeZ Online Besøg MaRtiNeZ Online's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes