Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 05:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Lærred og pana TH-4260E hvor i Tyskland? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bjur
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 22 August 2006 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

Hej, jeg har allerede en projektor og har selv lavet et 100" lærred, men har kun en væg og hvor der ikke kan sidde både lærred og plasmaskærm.
Jeg har været rigtig glad for mit lærred og har derfor brug for hjælp til et sted, hvor jeg nu kan få et rullelærred af rigtig god kvalitet, som skal være 16:9, ca. 100" og gerne et sted, hvor man kan købe det billigt, selvfølgelig med førstnævnte krav opfyldt:)
Jeg kan ikke helt mørklægge mit rum, så derfor skal det ikke være lyst. Mit nuværende lærred har jeg lavet efter denne tråd:
http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=114 08&postdays=0&postorder=asc&start=30
hvilket har været over al forventning, derfor skal lærredet være i samme stil, dvs. efter hvad jeg har læst, giver det bedste farveniveau, hvis man vælger det i grå.
Håber der er nogle, der kan anbefale et, der opfylder disse krav.

Jeg har også været i store overvejelser over, om jeg skal vælge LCD eller plasma, men udfra hvad jeg kan forstå af diverse test, giver plasma det bedste billede og panasonic er førende med denne model også mht. pris.

Er der et godt og ikke mindst billigt sted i Tyskland at handle. Har set det til 1555 på idealo, men det skal være et sted, som folk har erfaring med og hvor de ikke er momsregistreret i DK, som jeg også har været ude for.
Til top Vis Bjur's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjur

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes