Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 20:32   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: lg pc1rr optag digitalt signal (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 22 August 2006 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

Da jeg har haft en del problemer med at mit lg 42pc1r larmer, overvejer jeg at bytte det ud med storebroderen lg pc1rr, som har indbygget harddisk.

Da jeg overvejer at købe en digital boks er mit  spørgsmål så:

Normalt når jeg skal optage en tvudsendelse stikker jeg antennesignalet direkte ind i tvét, men hvis jeg bruger en digital boks(dvb c eller dvb t), vil antennestikket gå op i boksen, hvorefter signalet vil blive videreført via scart eller hdmi. Spørgsmålet er så om skærmen overhovedet kan optage noget når signalet kommer som scart/hdmi istedet for antennesignal?

Hvis det ikke er tilfældet er der jo ikke så meget pointe i at købe den



__________________
Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
bleze
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 103
Sendt: 23 August 2006 kl. 07:59 | IP-adresse registreret  

Jeg mener at have læst, at ikke du kan optage fra HDMI.

Jeg så/hørte LG 42 PC1RR i Fona og den larmer også (strømforsyning) ligesom dit.

Jeg er interesseret i at høre om LG 50 PC1R også har dette problem. Der er ingen hjælp at hente hos LG eller service partner, da de ikke kender til noget problem. Det er så kun brugere her og på recorder.dk der har oplevet dette...
Så hvis nogen har 50'eren eller har set det i en butik, vil jeg meget gerne høre om det. Takker
Til top Vis bleze's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bleze
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 23 August 2006 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

bleze skrev:
Jeg mener at have læst, at ikke du kan optage fra HDMI.

Jeg så/hørte LG 42 PC1RR i Fona og den larmer også (strømforsyning) ligesom dit.

Jeg er interesseret i at høre om LG 50 PC1R også har dette problem. Der er ingen hjælp at hente hos LG eller service partner, da de ikke kender til noget problem. Det er så kun brugere her og på recorder.dk der har oplevet dette...
Så hvis nogen har 50'eren eller har set det i en butik, vil jeg meget gerne høre om det. Takker

 Jeg havde virkelig håbet, og udfra nettet også lettere konstateret at lg 42pc1rr ikke havde det samme problem. Har været i kontakt med dansk, svensk såvel som det engelske lg hovedkontor og spurgt dem og dette sørgelige fænomen, og ingen kender noget til det, men de danske teknikere, som reparerer lg, har oplevet det flere gange. Dog kun på pc1r. det kan så skyldes at der er solgt flere pc1r end pc1rr.

Hmm må vist til at kigge mig om efter en anden skærm. og det blive ikke pana v60, pga. designet og ej heller ikke Samsungs i samme klasse, som vist også har nogle sygdomme.

Hmm så er der vist kun den fujitsu/siemens tilbage, som jeg ikk er så tosset med....



__________________
Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1467
Sendt: 23 August 2006 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

måske pioneer's de nye til september er værd at vente på med en vejl udsalgpris på 23.000,- for det billigste 42" kan de sikkert fås en del billigere andre steder(netshops eller måske enda tapeconnection olign)
Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 23 August 2006 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

puha det bliver sq nok for dyrt. jeg køber i tyskland men mit budget på 13000 kr rækker nok ikk

__________________
Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
HisLogin
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Maj 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 35
Sendt: 23 August 2006 kl. 22:50 | IP-adresse registreret  

taz123456 skrev:

Da jeg har haft en del problemer med at mit lg 42pc1r larmer, overvejer jeg at bytte det ud med storebroderen lg pc1rr, som har indbygget harddisk.

Jeg tror du har været uheldig - har læst om andre, som har samme problem, mens andre ikke har problemet! Jeg ville fejlmelde det med det samme.

Jeg har haft mit 42" pc1 i snart 2 måneder, og har ikke bemærket nogen støj!

Ok, hvis man muter lyden, og stille sig lige ved siden af, kan man høre det er tændt. Men jeg vil påstå mit gamle 32" crt, og det billige 21" crt jeg har i soveværelset larmer mere!

Til top Vis HisLogin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HisLogin
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 24 August 2006 kl. 11:07 | IP-adresse registreret  

Det er anden gang jeg har en pc1r som har dette problem. Kan se på et svensk forum at det er ca. halvdelen af skærmene der lider under dette problem. Er ikke så vild med at undvære min skærm 6 uger igen, for så at finde ud af at det næste jeg får har samme defekt.

Igår var jeg nede i fona og se på pc1rr og den havde også samme problem, så denne skærm er også udelukket:-(



__________________
Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes