| Forfatter |
|
JitH Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 258
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey alle!
Dette har nok været op og vende 1200 gange, men har ikke lige kunne søge mig frem til et svar jeg kan bruge.
Hvilket 32" fladskærmstv skal man købe hvis man ikke vil bruge mere end 8000-10000kr på det.
Jeg har kig på MIRAI og LG skærme..
Hvor meget skal man lægge i specifikationerne MS, kontrastforhol og lysfølsomhed?
Andre der har nogle bud..
|
| Til top |
|
| |
Fumle Forum Bruger


Bruger siden: 11 August 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 140
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Hifiklubben har lige pt et Sharp med DVB-tuner til 9700 tror jeg nok, har kigget på det i butikken det står skide godt....og til prisen... __________________ Når det regner bliver man våd
Fumle logik.....
|
| Til top |
|
| |
neist Lukket konto

Dobbeltprofil: Tubeless
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 179
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan tilslutte mig Sharp 32GD8E med digital tuner, skal du have et uden mener jeg prisen er 1000kr lavere.
Har selv købt med digital tuner.
|
| Til top |
|
| |
BinX Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 363
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
HolfiLover Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sharp tvet har et billede, på tuner delene specielt, der er M51 langt overlegen.
M51 er vist også en udgået model, hvor Sharps er en helt ny og dermed 1 til 2 år længere fremme.
MVH
|
| Til top |
|
| |
BinX Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 363
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville afgjort vælge Samsung M61 til 10.575,-... Det banker begge nævnte tv, og er noget af det aller bedste i den prisklasse... Ved godt der blev skrevet 8-10.000, men den sidste plovmand er godt givet ud...
|
| Til top |
|
| |
BinX Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 363
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bedre panel, pænere design og i øvrigt er det et bedre tv hele vejen igennem... Du kan læse alt om de tekniske data på http://www.samsung.dk gider ikke til at remse op her...
|
| Til top |
|
| |
krabbe74 Forum Bruger

Bruger siden: 22 August 2005
Status: Offline Indlæg: 70
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
har selv 32 i soveværelset....
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=806&zoneid=13
|
| Til top |
|
| |
Kaizers Forum Bruger


Bruger siden: 28 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 487
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
M61 er bedre. Med henhold til at m51 har opgivet 3000:1 kan du ikke bruge tallet til ret meget. Tal er som sædvanlig taknemlige, så sharpen er stadig den bedste.
|
| Til top |
|
| |
Fumle Forum Bruger


Bruger siden: 11 August 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 140
|
| Sendt: 24 August 2006 kl. 08:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kaizers skrev:
M61 er bedre. Med henhold til at m51 har opgivet 3000:1 kan du ikke bruge tallet til ret meget. Tal er som sædvanlig taknemlige, så sharpen er stadig den bedste.
|
|
|
Nemmerlig.......Hvilke TV der er bedst finder du kun ud af på en måde, ud til den lokale Pusher tag en film med og kig lad herefter dine øjne bestemme hvilke TV du skal købe. __________________ Når det regner bliver man våd
Fumle logik.....
|
| Til top |
|
| |
BlackWidow Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 376
|
| Sendt: 24 August 2006 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fumle skrev:
| Nemmerlig.......Hvilke TV der er bedst finder du kun ud af på en måde, ud til den lokale Pusher tag en film med og kig lad herefter dine øjne bestemme hvilke TV du skal købe. |
|
|
Korrekt, men det må ikke være en animationsfilm. De ser nemlig generelt rigtig godt ud i kiggeafstand. __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Dali Ikon 6, Vokal 2 og W2
Mit surroundanlæg
|
| Til top |
|
| |
mikkelc Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 15
|
| Sendt: 24 August 2006 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toshiba 32wl66z til 8500,- på www.recordere.dk som fælleskøb! et kanont tv! lækkert design, lækker fjernbetjening (vigtigt!!!) og slår efter min mening samtlige samsung tv indenfor samme prisklasse.. gælder både r7x serien og m61! Læs også indlægget om kontrast på recordere.dk.. Toshiba viser klart at have den bedste kontrast i praksis, ud af de nævnte modeller.
Kan endvidere erhverves i 37" udgave for 10.999,- på samme side! tjek det ud!!
|
| Til top |
|
| |
kaizer Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Status: Offline Indlæg: 437
|
| Sendt: 24 August 2006 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
mikkelc skrev:
|
Toshiba 32wl66z til 8500,- på www.recordere.dk som fælleskøb! et kanont tv! lækkert design, lækker fjernbetjening (vigtigt!!!) og slår efter min mening samtlige samsung tv indenfor samme prisklasse.. gælder både r7x serien og m61! Læs også indlægget om kontrast på recordere.dk.. Toshiba viser klart at have den bedste kontrast i praksis, ud af de nævnte modeller.
Kan endvidere erhverves i 37" udgave for 10.999,- på samme side! tjek det ud!!
|
|
|
Enig, tjek endelig Otto's artikel om kontrast. Der er rigtig godt læsestof.
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=848&zoneid=19
Er også på denne side et eller andet sted. Fandt især kritikken af Samsung interessant. Har ellers længe hørt at det skulle være noget af det bedste til prisen, og mange lader sig desværre imponere af den høje (dynamiske) kontrast. Desværre virker det ikke i praksis; billedet kan ikke følge med og det ser ud som om det står og blinker. Desuden har jeg hørt om flere der har haft deres Samsung til rep. flere gange indenfor få måneder. Brugere af Xbox360 (som mig selv) fremhæver også Samsung gamemode der er udviklet sammen med Microsoft til at køre optimalt med HD-spil til 360'eren. Og hvad så, fristes jeg til at sige. Du har på de fleste tv (alle?) alligevel så mange justeringsmuligheder at du kan få det samme resultat.
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 24 August 2006 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kaizers skrev:
M61 er bedre. Med henhold til at m51 har opgivet 3000:1 kan du ikke bruge tallet til ret meget. Tal er som sædvanlig taknemlige, så sharpen er stadig den bedste.
|
|
|
Hvad bygger du den påstand på... Personlig smag?
Jeg har set begge 2, og både ved alm. tv og dvd-afspilning er billedet klart bedst på Samsung'en...
|
| Til top |
|
| |