| Sendt: 23 August 2006 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, jeg har netop købt en 32" tommer LCD fjernsyn og har læst mig frem til at grunden til det meget støj skyldes det analoge signal og jeg skulle købe mig en digital modtager. Så langt og så godt, der er jeg med..
Men er der nogen som har forslag til hvilken? Jeg kræver ikke den bedste kvalitet, da jeg ikke er den store HIFI entusiast.
Håber på hjælp __________________
Min lille hjemme "bio" :)
|