Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 17:31   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Fujitsu Siemens myrica PQ42-1 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mikkelc
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Juli 2006
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 15
Sendt: 24 August 2006 kl. 11:33 | IP-adresse registreret  

Skal have nyt tv til værelset og vil egentlig gerne have et større tv end 32" og har derfor kigget på dette fujitsu siemens tv i 42" til kun 9500,- på www.hifipriser.dk, og vil høre hvad eventuelle erfaringer med dette tv er? Jeg har ikke haft mulighed for at se det nogle steder i Aalborg - nogle der ved hvor det er muligt? Var i computercity i citysyd, men de havde kun 40"lcd med en uhyggelig dårlig billedkvalitet :-( har dog ladet mig fortælle at denne plasma skærm skulle være rigtig lækker!! Hvordan er fjernbetjeningen?? Nævneværdige funktioner?

Har læst punkerens indlæg, men det er svært at bestemme sig ud fra en enkelt persons mening.

HJÆLP!

Til top Vis mikkelc's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mikkelc
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 24 August 2006 kl. 12:19 | IP-adresse registreret  

Det der undrer mig ved Fujitsuen er at opløsningen er på 1024*768, mens "alle" andre har 13xx*768 hvordan kan det være?

__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 
Kim Frede
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 24 August 2006 kl. 15:26 | IP-adresse registreret  

Hejsa Jesper

Du skal kigge heri: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=41308&P N=2 Jeg har købt tilsvarende TV og har her også givet udtryk for min mening... Du kan også læse broderfolkets opfattelse her: http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=126406

Opløsningen på 13xx*768 er "standard" for LCD tv i 32'' og 37''. På en plasma skal du op i 50'' for at få den samme opløsning. Jeg skal ikke gøre mig klog på hvorfor, men der er et utal af tråde herinde der omhandler emnet.

Et 42'' plasma, der skal kunne vise 720P, har (og skal som minimum have) 1024*768 i opløsning (som jeg forstår det...).



__________________
/Kim Frede
"Everybody needs money... that's why they call it money"
Til top Vis Kim Frede's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim Frede
 
Riot
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 April 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 105
Sendt: 24 August 2006 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

Det er kun godt opløsningen er som den er, for så ka du nemlig bruge 1:1 pixelmapping, ingen overscan eller noget. Det er nu rart.
Til top Vis Riot's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Riot
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 24 August 2006 kl. 17:22 | IP-adresse registreret  

Ok. Tak for forklaringen.

__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes