| Forfatter |
|
Bjur Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 258
|
| Sendt: 24 August 2006 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg står og skal købe plasmafjernsyn. Valget står mellem PV60E og PX60E. Jeg bliver mere og mere forvirret jo mere jeg læser. Er der forskel på kvalitet, design mellem PV60 og PX60 eller er det kun tuneren?
Hvis nogen kender en billig tysk internetbutik jeg kan købe panasonic? Vil gerne høre om folks erfaringer, da jeg gerne vil købe fra en, der er gode erfaringer med.
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
| Sendt: 24 August 2006 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er kun den digitale tuner, der er forskellen, og så vidt jeg har læst skulle den digitale tuner i PX60 ikke virke med danske undertekster.
|
| Til top |
|
| |
Bjur Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 258
|
| Sendt: 24 August 2006 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kanon mange tak for det hurtige svar!!!
Jeg kan vel bare købe en digital tuner ved siden af så.
Kan du så evt. anbefale forhandler der er billig og til at stole på.
Igen tak for hjælpen.
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
| Sendt: 24 August 2006 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke selv erfaringer med tyske netbutikker og plasma, men den er da kommet godt ned i pris hos tape connection, og der er service og garanti samtidig i top
www.tapeconnection.dk
Tyskland er sikkert billigere, men omvendt også noget mere kompliceret
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger


Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 24 August 2006 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville også købe den herhjemme og TC er bestemt også et godt bud.. ved ikke hvad den koster i Tyskland, men der skal godt nok en MEGET stor besparelse til før jeg ville overveje det.. med service og garenti...
__________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
Bjur Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 258
|
| Sendt: 24 August 2006 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har set den til 1545 euro, dvs. ca. 12000,- inklusiv fragt osv.
Det er 3000,- billigere end hos TC.
Så vidt jeg ved, er der europagaranti fra Panasonic, så man vidst, kan få den repareret i Danmark. Det betyder vel at garantien er så god som, hvis man bestiller i DK, uden at jeg skal gøre mig klog på det.
|
| Til top |
|
| |
henrikb Forum Bruger


Bruger siden: 13 Maj 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 24 August 2006 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
sommer a/s i rødovre 3672 2700 spørg efter jimmy,sikker på han kan lave en god pris til dig,husk at nævne hifi4all
vh
henrik
|
| Til top |
|
| |
Bjur Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 258
|
| Sendt: 24 August 2006 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay. Har lige været inde på hjemmesiden og deres vejl. priser lå på 17000 ,- tror ikke de kommer under TC's 14900,- men jeg vil da gøre et forsøg.
Tak for hjælpen.
Vil stadig gerne høre nogle med erfaringer med at handle hos billige tyske forhandlere.
|
| Til top |
|
| |