Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 01:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Brugt Thomson 32" vs nyt Philips 29" (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sortiarius51
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 August 2006
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 24 August 2006 kl. 14:27 | IP-adresse registreret  

Hej

Bestilte for nogen tid siden et nyt Philips PT5458 hos Multidiscount.com til 2354kr.... noget der skulle vise sig at sætte min tålmodighed på prøve .... efter kæmpestore problemer med multidiscount (kan anbefale alle at holde sig langt fra det firma) fik jeg, her idag, en mail fra dem hvor der stod at min ordre vil blive expederet d. 1september (efter jeg havde truet med at gå til politiet).

Imidlertid havde jeg i mellemtiden fundet et andet fjernsyn, dog brugt på dba.dk, et Thomson 32WF402. Fjernsynet er 32" 3år gammelt, 100hz, og er er udover det i 16:9 (Philips er 4:3). Sælger tilbyder mig at sælge det til 2000kr, altså godt 400kr billigere end det franske firma.

Nu er spørgsmålet hvilket jeg skal vælge, godt nok er Thomson fjernsynet 3år gammelt, men det er større, 100hz og i 16:9.... det er selvfølgelig en mulighed det går i stykker, men det kan Philips fjernsynet også, og tror ikke det er specielt meget lettere at få repareret fjernsynet i Frankrig end at købe et brugt.

Anyway, håbede der var nogen herinde der havde erfaringer med een af de to produkter og kunne hjælpe mig i at vælge, jeg har ikke så megen forstand på fjernsyn generelt - skal jeg holde mig til det nye (men 400kr dyrre) Philips fjernsyn fra multidiscount.com eller skal jeg købe det brugte Thomson 32" til 2000kr

Håber i kan hjælpe

Mvh.
sort.
Til top Vis sortiarius51's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sortiarius51

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 24 August 2006 kl. 14:34 | IP-adresse registreret  

Uha da det lyder som en træls omgang!

jeg kender ikke så meget til Thomson tv, men har selv haft Phillips i mange år og jeg må sige at jeg er glad for det, omend det er et stort skrummet idag efter fladskærmene er kommet frem. Så umiddelbart, hvis jeg var dig, så ville jeg holde fast i et nyt Phillips

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

sortiarius51
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 August 2006
Sendt: 24 August 2006 kl. 14:43 | IP-adresse registreret  

Glemte vidst lige at skrive at selvom Thomson TV'et er i 16:9 så er begge TV af den gamle skole, dvs ingen fladskærms TV ...

takker for dit råd =)
Til top Vis sortiarius51's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sortiarius51

Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004
Sendt: 24 August 2006 kl. 15:39 | IP-adresse registreret  

Jeg kender ikke noget af de TV du nævner, men jeg er den lykkelige ejer af et andet Thomson TV.

Det har kørt dagligt siden december 1998 uden problemer overhovedet. Jeg synes Thomson har nogen af de bedste billeder på CRT TV så jeg vil anbefale dem til enhver tid.

Dog har de/har haft problemer med dårlige fjernbetjeninger. Jeg sled 2 op de første 3 år jeg havde mit. Men jeg bruger idag en alm. multifjernbetjening købt i Bilka.

Til top Vis Scherer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scherer

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes