Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 16:47   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: samsung modelnumre (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mbk6
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Februar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 51
Sendt: 31 August 2006 kl. 14:39 | IP-adresse registreret  

er der en liste over hvad man kan forvente ved de forskellige modelnumre på samsung LCD tv.

Jeg har set S, R og M serie, og versions numre fra 30 - 74 eller lign.

Mit spørgsmål er om der er en liste, hvor man kan se billede og en vurdering af kvaliteten af tv'et.

Takker

Til top Vis mbk6's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbk6
 
Cabal
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 September 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 152
Sendt: 01 September 2006 kl. 12:16 | IP-adresse registreret  

Hey,

Uhm - Ja, står i samme situation. Tilsyneladende er M-serien lidt dyrere, omend det kun er R-serien der fremgår af Samsungs hjemmeside?

LLidt hjælp ville blive værdsat her.. :)

mvh
Søren

Til top Vis Cabal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cabal
 
Mike41
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 01 September 2006 kl. 20:48 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg skrev for nogen tid siden til Samsung Support i DK og fik følgende svar:

"Man kan ikke direkte ud fra modelnavnet afgøre om det er en topmodel
eller ikke, men generelt afgører den første Cifre hvor ny modellen er -
jo højere jo nyere. Det sidste nye vi har er R7-serien og M71B."

Ja meget klogere bliver man jo ikke.

Til top Vis Mike41's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mike41
 
mbk6
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Februar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 51
Sendt: 04 September 2006 kl. 19:51 | IP-adresse registreret  

Og hvor i billedet ligger deres nye S serie så?

Den er billigere end de andre..
Til top Vis mbk6's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbk6
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes