| Sendt: 31 August 2006 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Well jeg vil sige som jeg altid plejer........
Ud til din lokale pusher og smid r*ven i sædet ha´din egen film med "ikke tegnefilm" og gå igang med at teste, stol på dine øjne.
Når du har fundet det eller de modeller du syntes sidder lige i øjet, brug da fora til at hente mere info, bla. evt. børnesygdomme, tilslutningsmuligheder tja som min gamle Senior SG sagde der findes ingen dumme spørgsmål kun dumme svar.
Men begge modeller du lister er gode skærme, men kan DU lide det billed de laver ? __________________ Når det regner bliver man våd
Fumle logik.....
|