Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 05:12   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hvilket TV til max 15.000 kr. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ivanovic
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 31 August 2006 kl. 20:30 | IP-adresse registreret  

Hej Alle,

Nu har jeg besluttet mig for at få et "fladskærms" TV.

Her er lidt info:

- Det skal være et 37 tommer fjernsyn (40-42 er for stort og 32 er for småt)

- Det må max koste 15.000 kr.

Ved ikke om jeg skal vælge plasma eller lcd nu hvor fjernsynet skal være 37 tommer.

Jeg har set nærmere på følgende to modeller.

- Samsung LE-37R72B (http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=209319)

- Panasonic TH 37PV60E (http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=219119)

Hvilket af ovenstående ville I anbefale. Eller måske ville I anbefale et helt andet 37 tommer tv?

 

Ivanovic

Til top Vis Ivanovic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ivanovic
 
Fumle
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 140
Sendt: 31 August 2006 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

Well jeg vil sige som jeg altid plejer........

 

Ud til din lokale pusher og smid r*ven i sædet ha´din egen film med "ikke tegnefilm" og gå igang med at teste, stol på dine øjne.

Når du har fundet det eller de modeller du syntes sidder lige i øjet, brug da fora til at hente mere info, bla. evt. børnesygdomme, tilslutningsmuligheder tja som min gamle Senior SG sagde der findes ingen dumme spørgsmål kun dumme svar.

Men begge modeller du lister er gode skærme, men kan DU lide det billed de laver ? 



__________________
Når det regner bliver man våd
Fumle logik.....
Til top Vis Fumle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fumle Besøg Fumle's Websted
 
blackfrancis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Marts 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 149
Sendt: 01 September 2006 kl. 10:08 | IP-adresse registreret  

Jeg er temmelig overbevist om at du får den bedste skærm ved at købe panasonic'en - bla. bedre kontrast, sortere sort og bedre betragtnings vinkel. Til gengæld er samsungen jo nok en del kønnere at se på ;)
Til top Vis blackfrancis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af blackfrancis
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes