| Sendt: 01 September 2006 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan godt forstå du er forvirret, kan også kun se at panellet er 1920x1080p, der står ikke noget om at den accepterer 1080p som input, den kunne potentielt være som Toshiba modellerne og tage 1080i.
|