Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 22:00   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Spg til samsung le-32r72b (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Dr. Pepper
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 September 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 01 September 2006 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

Har fornylig købt et samusung le-32r72b. Har nu hængt det op på vægen, og sat scat stikket i!. MEN den viser ikke dvd på tv? Hvad kan der være galt?. Når jeg indsætter cd så kommer der blå skærm på tv, besked "intet signal". MEN den må vel få et eller andet siden den laver blåskærm?. Ellers skulle den vel blive på tv!..
Nogen der kan hjælpe, for syntes ikke jeg får en fis hjælp af brugsvejledningen!.
_________________

Til top Vis Dr. Pepper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dr. Pepper Besøg Dr. Pepper's Websted
 
Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1597
Sendt: 01 September 2006 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

Jeg kan ikke lige se, hvorfor den ikke spiller dvd, hvis du beder den om det (skal man måske vælge den rigtige udgang på dvd-afspilleren eller den
rigtige indgang på tvet).

Det med den blå skærm: mange dvd-afspillere er sat til automatisk at aktivere tv'er når de tændes. På nogle afspillere kan det slås fra i menuen,
men hvis ikke du kan det, kan man gøre det at fjerne et ben på scartstikket, som netop står for denne funktion. Det kan man finde på google.
Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay
 
Dr. Pepper
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 September 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 01 September 2006 kl. 18:02 | IP-adresse registreret  

Der er 2 scart udgange på tv 1: rgb 2: AV

Iflg brugsanvisningen er der ikke forskel!. MEN stemmer dette?

Til top Vis Dr. Pepper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dr. Pepper Besøg Dr. Pepper's Websted
 
Fleeters
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 September 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 10
Sendt: 03 September 2006 kl. 21:41 | IP-adresse registreret  

Hej!

Det er ben 8 der skal klippes, hvis ikke tv'et skal skifte til dvd når dvd'en tændes..

Har du prøvet med et andet scart-kabel??

Du har ret i at der må komme et eller andet, når tv'et skifter fra tv til blå skærm...  Ellers prøv at sætte det hele til og trykke på input på tv-fjernbetjeningen, så når du f.eks. er på AV2 på tv har scartstikket fra dvd i AV2. så kan du finde ud af om der er forskel på de to indgange.

Til top Vis Fleeters's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fleeters
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes