| Sendt: 01 September 2006 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan ikke lige se, hvorfor den ikke spiller dvd, hvis du beder den om det (skal man måske vælge den rigtige udgang på dvd-afspilleren eller den
rigtige indgang på tvet).
Det med den blå skærm: mange dvd-afspillere er sat til automatisk at aktivere tv'er når de tændes. På nogle afspillere kan det slås fra i menuen,
men hvis ikke du kan det, kan man gøre det at fjerne et ben på scartstikket, som netop står for denne funktion. Det kan man finde på google.
|