| Sendt: 03 September 2006 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er det besluttet. Det bliver til en Panasonic, selv pga. det kedelige design. Nu er spørgsmålet hvilken af de 2 der passer bedst til resten af udstyret der hjemme. Jeg bruger en Nokia 9802S som parabolmodtager og den sender ud via scart og ikke HDMI.
Hvilken af de 2 modeller skal jeg vælge når nu jeg bruger parabol og ikke har kabel ??
Ser frem til nogle gode svar.
M
|