| Sendt: 03 September 2006 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Alle sammen.
Håber der er nogle der kan hjælpe mig.
Jeg har købt en Sony LCD KDL-40V2000 fladskærm med indbygget digital tuner, som jeg er blevet glad for. Dertil har jeg købt en digital Selector Sagem 60.
Så er mit spørgsmål om man kan modtage selector kanalerne på fladskærmens digitale tuner??
Min selector er koblet sammen med en HDD optager via scart, og derfra videre til tv´et med yderligere et scart stik.
Eller er den digitale tuner kun forbeholdt til HD signalet???
Lige pt så kører jeg selectorens kanaler på fladskærmens alm. analoge tuner. Synes billedet bliver lidt kantet at se på. Nok højst sansynlig fordi selectorens kanaler er digitale og den køre på fladskærmens analoge tuner.
Håber der en nogle der kan give mig svar!!
MVH Thomas
|