| Sendt: 03 September 2006 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wow, den der Grundig virker godt nok dyr. Er det virkelig kun 42", uden HDMI, til over 20k?  Det er jo forrykt dyrt, eller har jeg misforstået noget?
Et PV60, eller måske endda PV600, lyder som et LANGT bedre køb.
|