| Sendt: 26 September 2006 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej gutter..
Jeg har købt sådan et Pioneer 40" SD-M1407 bagprojekter TV. Det er fint nok og står helt kanon faktisk.
Men har haft lidt problemer med at det nogle gange slukker.. Og så kan man ikke tænde det igen.. Der sker ikke noget når man trykker på fjernbetjeningen. Hvis jeg så slukker på stikkontaken og tænder igen så fjernsynet lyser rødt. Og så trykker på fjernbetjeningen så tænder det i 1 sekund og slukker så igen. Der når ikke at komme billede på. Man kan bare høre et relæ der klikker og så det der sus lyd som et fjernsyn plejer og så relæet igen..
Jeg har været ude for det før og så har jeg prøvet en masse gange men uden held. Så dagen efter virker det helt fint igen. Total mærkeligt..
Nu er det lang tid siden den har gjort det men idag har den så gjort det igen. Pænt nederen når man lige troede man sku se fodbold på en stor skærm iaften.. Pis..
Nogen der ved hvad der kan være galt og evt skiftes? Jeg kan selv lodde osv. Er rimelig handy så kan måske selv lave det. Det er jo så besværligt at få ned til en reperator plus det sikkert kommer til at koste halvdelen af fjernsynets værdi hvis det kan gøre det..
Håber der er nogen som kan hjælpe. 
|