| Sendt: 27 September 2006 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
er ved at undersøge hvad der rør sig på denne front.og får af vide at man skal have hdmi indgange og projektorer og dvd maskiner som skal kunne tage denne standart.
så er mit spørgsmål er det virkelig super nødvendigt .
eller er det bare salgsgas.
jeg skal have lyden som alm stereo indgang til at starte med.???
det må der være nogle som ved en del om.dette område .
eller kan henvise til en hjemmeside.
|