| Sendt: 28 September 2006 kl. 09:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forresten: Hvis det var mig, så ville jeg blæse surround et langt stykke, købe et sæt hæderlige reolhøjttalere og en lille forstærker (evt. brugt), og så have en væsentligt bedre lyd end den slags "legetøjs-surround". Surround uden lydkvalitet er intet værd. Lydkvalitet uden surround er derimod en hel masse værd... __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|