| Sendt: 29 September 2006 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
outzen skrev:
| Jeg overvejer kraftigt at købe et TV der men de er billige meget billige. Er der noget fusk ved dem eller? Hvordan kan de sælge dem så billigt? |
|
|
Nej, de er ok.
Det sælger primært varer de kan få hjem billigt. Restlagre eller andre tilbudsvarer. Derfor vil du også se, at deres tilbud kun er midlertidige. Når varene er solgt, er varen væk fra hjemmesiden igen.
Xave har rødder til NCom koncernen. Dem med ComOn, Gear, CRN, Forza, Stox m.fl. Men jeg kender ikke den præcise relation imellem de enkelte virksomheder.
/Lars __________________ recordere.dk - AV Nyheder, Anmeldelser og Debat
|