Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 16:48   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Xave.dk er de fair nok??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
outzen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 September 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 29 September 2006 kl. 13:06 | IP-adresse registreret  

Jeg overvejer kraftigt at købe et TV der men de er billige meget billige. Er der noget fusk ved dem eller? Hvordan kan de sælge dem så billigt?
Til top Vis outzen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af outzen
 
Madman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 374
Sendt: 29 September 2006 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

Hvilket tv
Til top Vis Madman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madman
 
larl
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 912
Sendt: 29 September 2006 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

outzen skrev:
Jeg overvejer kraftigt at købe et TV der men de er billige meget billige. Er der noget fusk ved dem eller? Hvordan kan de sælge dem så billigt?

Nej, de er ok.

Det sælger primært varer de kan få hjem billigt. Restlagre eller andre tilbudsvarer. Derfor vil du også se, at deres tilbud kun er midlertidige. Når varene er solgt, er varen væk fra hjemmesiden igen.

Xave har rødder til NCom koncernen. Dem med ComOn, Gear, CRN, Forza, Stox m.fl. Men jeg kender ikke den præcise relation imellem de enkelte virksomheder.

  /Lars



__________________
recordere.dk - AV Nyheder, Anmeldelser og Debat
Til top Vis larl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af larl Besøg larl's Websted
 
outzen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 September 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 29 September 2006 kl. 15:07 | IP-adresse registreret  

Overvejer MEGET samsung M71
Til top Vis outzen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af outzen
 
music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1467
Sendt: 29 September 2006 kl. 15:11 | IP-adresse registreret  

av den pana 436 fde til 19k er godtnok billig,men ok 427xd koster ca det samme...
Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all
 
ullum
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 August 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 64
Sendt: 29 September 2006 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

outzen skrev:
Jeg overvejer kraftigt at købe et TV der men de er billige meget billige. Er der noget fusk ved dem eller? Hvordan kan de sælge dem så billigt?

Jeg tror de er ok - ovre på www.recorder.dk har de været leverandører til nogle fælleskøb, det havde de nok ikke fået lov til hvis de ikke var fine i kanten.

Til top Vis ullum's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ullum
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes