| Sendt: 30 September 2006 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Når jeg skal se dvd, spille pc, eller bruge indgangene på hvilken som helst måde, så kan tv'et nogengange begynde en helt ekstrem skratten. Den går for det meste væk efter noget tid, men denne gang er den der bare hele tiden. Det sker ikke når jeg bare ser tv, kun ved brug af indgangene. Tv'et er kun en måned gammelt. Er der nogen der har prøvet det noget lignende på deres tv, eller nogen der har en løsning til dette problem?
Håber i kan hjælpe.
Mvh. Nicklas Kingo __________________ Mvh. Nicklas Kingo
|