| Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har fået info om at denne model er kommet til DK eller er på vej. Er der nogen der kender mere til dette rygte?
Det kunne jo være, at dette vil være et bedre køb end Q7éren, som jo er beskrevet i mange andre indlæg.
Man kan se modellen på den tyske Samsung side.
Vil iværdsætte lidt hjælp, da jeg gerne venter lidt længere på noget rigtigt godt.
Vh
Thomas
|