| Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke erfaring med adaptere i denne sammenhæng, men kvaliteten er en del bedre (fantastisk skarphed og absolut 0% blur eller color bleed) med Microsoft VGA kabel kontra Microsoft HD Component kabel. Ligesom med component kablet sidder der TOSLink ud til din surround forstærker.
Jeg får billede helt ud til kanten. Husk at sætte opløsningen i dit dashboard på 360'eren så det matcher opløsningen i din skærm.
Bemærk at visse (1 enkelt Live spil (lige nu i hvert fald) og visse emulerede spil IKKE kan køre 50 Hz via VGA, men kun Component). I praksis er det ikke et problem, med mindre du insisterer på at køre Halo 2 via VGA.
|