| Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad har i at sige om det, har det de ting det skal kunne for at leve op til fremtiden.
Det jeg er faldet over ved det er amibilight, og de tilslutningsmuligheder der er på det. Og så designet. Jeg har fundet det til ca 19.000 på nettet. Kan dte evt. findes billigere andre steder?
Jeg har et 32" Samsung LCD nu, som skal i mit soveværelse, det harjeg været rigtig glad for. Men efter at have set ambilight IRL er jeg faldet for det.
Jeg kan se at der er kommet en efterfølger til Philips 37PF9631, med ambilight 3, og lidt anderledes front/design. Men ellers de samme specs. Eller har jeg overset noget?
Så kom gerne med alt hvad i har om det her i mine øjne kanone tv. Mener i der er andre der er værd at kigge på, så sig meget gerne frem. Skal bare minimum være 37"
PFT
MVH
Henrik
|