| Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 09:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
427 er nyeste generation og XD er med indbygget DVB-tuner og 2 HDMI.
436 er forrige generation, hvor XDE så vidt jeg husker var topmodel og SXE en mere skrabet.
Mao. er 427 nok den bedste at gå efter, med mindre man kan få de andre en del billigere
|