Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 11:44   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Nyt tv: Panasonic TH 37PV60E eller ?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 15:42 | IP-adresse registreret  

Hej Alle,

Jeg overvejer at sælge mit 42" Plasma. og så anskaffe mig et der er lidt mindre, 37" skulle være fint til min væg... Men hvad synes i om mit nedenstående valg?

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=219119

Vil gerne have nogle feedback for og imod :)

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

Efter Pioneer så er det et af de bedste på markedet du har fundet der, og det er et af de eneste der fås i mindre end 42".
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 
Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1597
Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 16:17 | IP-adresse registreret  

Efter hvad jeg har set er det et godt valg.

Har du set TCs slagtilbud på denne model?
Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 16:20 | IP-adresse registreret  

Vanderlay:

Nej det har jeg ikke? hvad har de den da til ?

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1597
Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp
Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 16:29 | IP-adresse registreret  

11.988,- og det lægger lige ved siden af mit arbejde næsten :D

Men det kan man godt være bekendt at vise frem for sine venner ? griner...

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
kontrast
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 13 Juni 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 558
Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 17:22 | IP-adresse registreret  

Jeg ville gerne blive klog på det der med at der engang kommer HD og mere. Og om det betyder det vilde om TV et har 1068x728 eller det er på 1300 x 728.

Tør ikke købe et nyt plasma eller LCD før jeg lissom har det på det rene.

Er det federe at have den digitale tuner indbygget i TV et ( som på SONY) eller kan det gå med en ekstern?

SYnes der er mange løse ender i de nye TV-måder!

Til top Vis kontrast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kontrast
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

kontrast skrev:
Jeg ville gerne blive klog på det der med at der engang kommer HD og mere. Og om det betyder det vilde om TV et har 1068x728 eller det er på 1300 x 728.

Ikke et klap.

kontrast skrev:

Er det federe at have den digitale tuner indbygget i TV et ( som på SONY) eller kan det gå med en ekstern?


Hvis du har kabel-tv, skal du ikke bruge det. Hvis ikke, er det en fordel, men ikke et must - personligt ville jeg vægte Pana'ens bedre billedkvalitet højere.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
SaJe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Juli 2005
Status: Offline
Indlæg: 32
Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 23:53 | IP-adresse registreret  

Jeg er meget tæt på at købe en Panasonic PV60E, men jeg ved ikke, om jeg skal købe en 37" eller en 42". Prisforskellen er jo ikke så stor på de to, så jeg hælder lidt til 42", men jeg kommer kun til at sidde max. 3m fra skærmen.

Hvad ville I vælge?

Til top Vis SaJe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SaJe
 
MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2993
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 01:25 | IP-adresse registreret  

SaJe skrev:
Jeg er meget tæt på at købe en Panasonic PV60E, men jeg ved ikke, om jeg skal købe en 37" eller en 42". Prisforskellen er jo ikke så stor på de to, så jeg hælder lidt til 42", men jeg kommer kun til at sidde max. 3m fra skærmen.

Hvad ville I vælge?

42" helt klart! 3 meter er  rigelig afstand, vi sidder kun 2,4 m fra vores 42" PV500 og det fungerer fint. En god ven har 42" PV60 og sidder lige under 3m fra det og det fungerer også fint.



__________________
Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB
 
bleze
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 103
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 12:34 | IP-adresse registreret  

Ja 50" og 3 meter er heller ikke for meget ;)
Til top Vis bleze's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bleze
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes