Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 21:48   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung M71 eller andet bedre alternativ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tkrath
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 12:19 | IP-adresse registreret  

Hej HIFI4ALL,

jeg synes at kunne læse godt om denne model fra Samsung: LE32M71.  Produktblad:
http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/files/m71-serien _dk_b2c.pdf

På recordere.dk er der i øjeblikket fælleskøb, pris 10.999 kr.:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=899&zoneid=19

Jeg havde egentlig tænkt mig at købe AlfaView pga. et lækkert design, men så vidt jeg er kommet frem til er teknikken i AlfaView en del efter f.eks. ovenstående LCD-tv fra Samsung.  AlfaView er rent ud sagt iflg. dette forum et discount-produkt (eller indmaden er ivhert fald).

Er der nogen alternativer i prisklassen som jeg skal være opmærksom på mine krav taget i betragtning?

Prisen skal helst ikke langt over 10 tkr. og størrelsen skal være 32".  Designet skal også være flot, som f.eks. ovenstående model fra Samsung.

Så vidt jeg har forstået, fås plasma skærme kun i størrelser fra 37" og opefter - korrekt?

Et par tillægsspørgsmål:
1 - Er det korrekt forstået at der er højtaler i Samsung LE32M71?
2 - Så vidt jeg kan læse i produktbladet er der en lineout til lyden + DVD indgang hvorved jeg kan sætte et Primare/B&W stereosetup m. DVD til uden problemer?

På forhånd tak for Jeres svar.

Mvh/TK

Til top Vis tkrath's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tkrath Besøg tkrath's Websted
 
hans123
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1050
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 13:09 | IP-adresse registreret  

hej

Prøv at læse lidt om alfaviev skærmene  -  det er ikke skærme som vinder her på forumet

Mvh Hans

Til top Vis hans123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hans123
 
tkrath
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 16:37 | IP-adresse registreret  

hans123 skrev:
Prøv at læse lidt om alfaviev skærmene  -  det er ikke skærme som vinder her på forumet

Hehe... det er vidst mildt sagt ;)

Til top Vis tkrath's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tkrath Besøg tkrath's Websted
 
Fnulder
Branchemedlem
Branchemedlem

Sælger Fona

Bruger siden: 02 April 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 400
Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

Du kunne også kigge på denne Samsung LE-32R72B  http://www.hifipriser.dk/Products/listprices.asp?ID=244258
Til top Vis Fnulder's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fnulder
 
MikkelTv
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 136
Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

Jo der er højttalere i det tv, men det er vist også det bedste man kan sige om lyden. Min storebror har et lign. og lyden er rent ud sagt noget L....! Det er også klart, da der jo ikke er meget kabinet at fylde ud. Højttalerne kan bruges til daglig, men skal du se film og lign, må du ha anlægget koblet ind. Er ikke klar over, om det har de indgange du efterspørger, men jeg ved at min storebror har stereoanlægget koblet på. Mht. lydkvaliteten tror jeg ikke Samsung er dårligere end alle andre, det er bare en smule skuffende at høre på, når man selv har et traditionelt B&O billedrørs-tv med prima lyd.

Billedkvaliteten er bestemt noget af det bedste LCD jeg har set til dato.



__________________
Mikkel

Mit Setup
Til top Vis MikkelTv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MikkelTv
 
tkrath
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

MikkelTv skrev:
Jo der er højttalere i det tv, men det er vist også det bedste man kan sige om lyden. Min storebror har et lign. og lyden er rent ud sagt noget L....! Det er også klart, da der jo ikke er meget kabinet at fylde ud. Højttalerne kan bruges til daglig, men skal du se film og lign, må du ha anlægget koblet ind. Er ikke klar over, om det har de indgange du efterspørger, men jeg ved at min storebror har stereoanlægget koblet på. Mht. lydkvaliteten tror jeg ikke Samsung er dårligere end alle andre, det er bare en smule skuffende at høre på, når man selv har et traditionelt B&O billedrørs-tv med prima lyd.

Billedkvaliteten er bestemt noget af det bedste LCD jeg har set til dato.

Fint, det er også kun til hverdag de højtalere skal bruges.  Ved film mv. bruger jeg så mit eget stereosetup og man må forvente at de udgange der skal bruges hertil allerede findes på TV'et.. eller er jeg helt skæv på den? :)

Til top Vis tkrath's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tkrath Besøg tkrath's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes