| Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Nu har jeg i længere tid kigget efter nyt tv, mit telefunken 28" fra '98 skal skiftes ud, men da jeg ikke lige er en haj omkring lcd fjernsyn, vil jeg gerne have lidt hjælp 
Jeg har kigget noget på LG fjernsyn, dels pga. design, men også pga. jeg synes de har et godt billede. Jeg har omkring 12.000 plus/minus. De LG modeller jeg har kigget på er:
37LC2R 37LB1R
Men har nu set at der også er en 37LC3R
Hvilken af ovenstående kan I anbefale, og er der ellers andre modeller som I synes jeg skal kigge på?
Skal på et tidspunkt have/lave en htpc, muligvis fujitsu-siemens scalero
På forhånd tak for hjælpen...
__________________ /dsjk
|