| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad for en afspiller bruger du? Har du prøvet en anden? Eller en anden forbindelse fra samme afspiller? (Scart, S-VHS)
På CRT TV kommer der små, tynde vandrette streger når man smider
NTSC-info ind, men jeg går ikke ud fra at det er samme problem her.
Jeg kunne i øvrigt godt tænke mig at se såen et TV her IRL. Du skulle vel ikke vide hvor man kan se et i eller omkring Århus?
|