| Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Philips 28PW6008/01 Mit tv "syder"højlydt som om der er 1000 græshopper i billebrøret. Er det normalt, eller skal jeg sende det til rep ? Har gjort det fra dag 1 og er rimeligt generende, ved almindelig lyd. Lyden forbliver samme styrke selv under opskrugning, så kommer ikke fra højtaleren. Virker til at komme fra bagsiden.
__________________ H/K avr 7500
Coral Studio 250
husk: Det var amatører, der byggede Noahs Ark, men det var fagfolk, der byggede Titanic
|