| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 09:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
dfms skrev:
Ca. 70cm fra gulvet, hæng ikke lærredet for højt. Det er
ikke noget værre end at sidde og glo' opad, fordi folk har hængt deres
lærrede oppe under loftet.  |
|
|
Det er så mig. Mit hænger 120 cm over gulvet, fordi der skal være en
stereobænk under med alt mit hardware. Stuen tillader ikke at den
hænger i 70 cm over gulvet (og tak for det, da børnene så ville røre
med deres fedtede fingre på mit lærred). Når jeg ligger i sofaen med
hovedet på nakkestøtten, er højden helt optimal.
Vi har ikke behov for at lærredet kommer længere ned.
|